Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызмет туралы 2022 жылға есеп. |
- Жалпы ережесі
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер: "Сандықтау АА" ШЖҚ МКК
2) Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтер саны 27, Сандықтау ОАА 11 қызмет көрсетеді;
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-679 қызмет;
Тегін негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-166339 қызмет, ақылы негізде -519 қызмет;
Қағаз нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны- 97 қызмет, электрондық нысанда - 156675 қызмет;
мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын бекітілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің саны;
3) Көп кезекте талап етілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.
Ең сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер – "Дәрігердің қабылдауына жазылу", "Дәрігерді үйге шақыру", "Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу", "Еңбекке уақытша жарамсыздық туралы Парақ беру", "Еңбекке уақытша жарамсыздық туралы анықтама беру".
- Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер:
Мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мақсатында Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпарат "Сандықтау АА" ШЖҚ МКК ресми сайтында орналастырылған https://san-crb.kz/4234234.html . Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ұйымның деректер стендінде, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефондары бойынша орналастырылған 1414.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат:
Мемлекеттік органдардың қызметі туралы есептер жария талқылау үшін "Сандықтау АА" ШЖҚ МКК ресми сайтында орналастырылады, онда әрбір көрсетілетін қызметті алушы есеппен танысып, түсініктеме қалдыра алады.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар):
- 2022 жылдың 12 айында мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша 6 түсіндіру іс-шарасы өткізілді, оның ішінде: семинар – кеңестер, мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мәселелері бойынша-1, газеттерде және басқа да басылымдарда -5. Барлығы 4500-ден астам адам қамтылды.
Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін жетілдіру жөніндегі қызмет
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты ведомстволық бағынысты медициналық ұйымдардың қызметкерлері ұйым қаражаты есебінен біліктілікті арттырудың мамандандырылған курстарынан өтеді.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін нормативтік-құқықтық жетілдіру.
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат:
1) 2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетуге шағымдар түскен жоқ.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері
- медицина қызметкерлерімен қолданыстағы заңнаманың нормативтері және Мемлекеттік қызмет көрсету ережелері туралы тиісті түсіндіру жұмыстары жүргізілді;
- медициналық ұйымдардың басшыларына қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша бақылауды күшейту туралы нұсқау берілді. Аталған бұзушылықтарға жол берген бақылау объектілеріне оларды жою және кінәлі тұлғалардың жауапкершілігін қарау жөнінде ұсынымдар енгізілді.
Бақылау іс-шаралары барысында басқарма мынадай бұзушылықтарды анықтайды: 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы ақпараттық – түсіндіру жұмыстарының әлсіздігі;
1) есепті деректердің алшақтығы;
2) ресми интернет-ресурстарды сапасыз жүргізу.
3) 2022 жыл ішінде ҚР ДСМ порталдарындағы мерзімді үзілістер (РПН, БГ, ЭРСБ, ИСЛО, ЭРДБ)
Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына одан әрі тиімділігі мен қанағаттанушылығын арттыру перспективалары.
Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2023 жылға мынадай іс-шаралар жоспарланған:
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша 2023 жылға арналған бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.
2022 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің ұсынымдарын ескере отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру жөнінде шаралар қабылдау;
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы кеңес өткізу;
Мемлекеттік қызметтерді уақтылы көрсету бойынша күнделікті мониторинг;
Мемлекеттік қызметтерді алған кезде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін қажетті жағдайлар жасау (пандустар, шақыру түймелері); көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын уақтылы қарауды қамтамасыз ету, өтініштер үшін негіз болған себептер мен жағдайларды жою жөнінде толық шаралар қабылдау;
танымал әлеуметтік желілер, мерзімді баспасөз басылымдары арқылы "электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндіктері мен уәждемесін күшейту туралы халықтың хабардар болуын қамтамасыз ету;
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бүгінде мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсететін "сервистік мемлекет" моделіне көшу міндеті бекітілген, ал мемлекеттік басқару сапасының негізгі бағалауларының бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануы болып табылады.